Siden september 09

søndag 29. november 2009

Så tenner vi et lys ikveld ...



Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. 

Det står og skinner for seg selv, og oss som er tilstede. 

Har jeg julestemning eller har jeg julstemning?! Nettopp kommet hjem etter gospelkoret's julekonsert i Seegard kirka.Etter alle øvingene i høst kommer plutselig konserten, og det er like god stemning nå som når jeg var med i koret for mange år siden . Kjetil ser for seg amerikanske tilstander med deltagere som faller over ende mens de priser herren og roper " JESUS JESUS"! Det tar ikke av på den måten i Snertingdal gospelkor, det er bare utrolig koselig å synge julesanger sammen med denne gjengen - foran ei fullsatt kirke :) Og med Elisabeth Aasheim som solist reiser pelsen min seg hvertfall :)  

Hjemme lyser julestjernene i vinduene og første lyset i mitt hjemmelagde "adventslysfat" kan tennes..Herlige førjulstid! :) 

0 kommentarer:

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira