Siden september 09

mandag 7. desember 2009

Skattejakt

Jeg er hekta på interiør-blogger for tida, det er jo så mange kreative sjeler der ute, og det gir også meg en hel del ideer.

Så i dag har jeg vært på skattejakt på loft og låve, og fant diverse som kanskje kan benyttes for å skape julestemning både inne og ute.

En gammel kjelke, ei potetbøtte(?) og noen kasser..

Og selvfølgelig hadde jeg god hjelp av en meget hjelpsom norfolkterrier til å se om dette virkelig kan benyttes til noe..

 


2 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Så nydelige ting du har :))
Blir spennende å se hvordan du pynter...
Tusen takk for hilsen inne hos meg og ikke minst takk for at du er så forståelsesfull ;)
Jeg har prøvd alt utenom en sånn fake sigarett. Vet du hvor jeg kan få tak i sånne ??? Apotek kanskje ??
Har faktisk tenkt på at en sånn skulle jeg gjerne hatt, om ikke jeg slutter kan jeg kanskje trappe ned :)

Ha en fin kveld og kos deg :)
Flott blogg du har :)

Klem,Kari

Unknown sa...

Dette liker jeg. Jeg har også masse slike skatter skal du vite. Svein Morten og broren arvet en snill barnløs onkel her. Gutta mente det ikke var så mye å ta med seg derfra, men der tok de feil. Etter at jeg og svigerinna mi hadde gått igjennom fra loft til kjeller hadde vi masse fint å dele. Godt vi har stort uthus! Også har jeg dratt inn masse fint, - synes jeg. Du kan vel tenke deg hva fattern sier når han kommer hit. Skal du virkelig ha inn alt det skrotet! Du er itte vettug! Men jeg tror nå han synes det er ganske koselig her likevel. Kjøpte meg tidlig 1800 talls klaffebord/vengebord her for et år siden, også fant jeg tøffe "glass og krom" stoler på ikea som jeg har til spise stue. Det burde du komme å se!

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira