Siden september 09

søndag 31. oktober 2010

Halloween

Jeg har egentlig aldri vært spesielt opptatt av Halloween. Begynner jo å bli gammel (?)og jeg kan ikke huske at det var Halloween når vi var små..( Julebukk i romjula da, men julebukker skulle jo ikke være skumle )
Enda en ny fæncy greie fra ÆMERICA, sammen med Valentines Day som handelstanden kan tjene penger på.Unger syns uansett at dette er festlig, tenk de får kle seg ut, se skumle ut(!) og samtidig sanke inn hauger med godteri i digre bøtter...Halloween =  unger med sukkerkick! Uansett, en fest på Halloween har jo ikke vært å forakte. En voksen-fest. Bare synd at alle mine bilder fra fjorårets fest er forsvunnet sammen med min gamle harddisk på pc'n. Ellers skulle jeg selvfølgelig ha slengt med ett her på bloggen.

Bloggen min kan ikke kalles for en bilde-fri blogg...Bildene her på bloggen er ihvertfall trygt lagret.

Halloween-vær har det iallefall vært i helga, og i regnværet har jeg hatt veranda-snekkere i arbeid :)



Selve verandaen har jo vært ferdig en stund men nå begynner den snart å SE ferdig ut også med rekkverk. 



Jeg gleder meg allerede til neste år da vi kan ta fatt på beisingen av alle de små sprinklene... :)




Det er så godt å se at huset sakte men sikkert blir mer og mer ferdig, for selv om vi snart har bodd her i 2 år så er det mange mange småting igjen. Jo mer som kan regnes som ferdig jo bedre.
Syns huset fikk en "ramme" med rekkverket på verandaen. Jeg liker ikke uferdige snekkerier ( og malerier og listerier osv.. ) Det gjør så godt i sjelen at ting blir ferdig!


Kanskje er dette de siste bildene mens det fortsatt er høst.
For min del er kong vinter hjertelig velkommen. Og i morgen er det 1 måned til vi starter på desember måned , herlig! :)


post signature

0 kommentarer:

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira