Siden september 09

søndag 28. november 2010

Første søndag i advent...

Endelig kan adventspynten henges opp!




  


Blir så lunt med alle lysene i huset! Jeg har bestemt meg for å pynte litt før til jul i år, jeg pleier å vente til det nesten er jul med å ta frem julepynten, men i år skal det noen nisser og røde sløyfer få komme frem tidlig i desember.
Det er jo før jul man gleder seg, det er da julestemningen er der .. I allefall hos meg. Vips kommer 24 desember og jula er over på et blunk...

Jeg har til og med tjuvstartet med å brenne røkelse. Det gir julestemning det!

Ha en god første søndag i advent!

post signature

2 kommentarer:

Wenche sa...

Du har vel hatt julestemning en stund allerede du?? Hehe

Lilljan sa...

Heihei, Ser du har ein Norfolk Terrier, og lurer på frå kva oppdrett du har kjøpt han/henne? Er på utkikk etter ein norfolk sjølv, men vil høyre litt rundt kva folk sei om forskjellige oppdrett osv :-) Svar gjerne på bloggen min =)

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira