Siden september 09

søndag 4. november 2012

På skattejakt igjen...

I den gamle jordkjelleren på gården nede har det stått et skap som jeg lenge har fundert på å ta med meg inn i huset...
Noen vil vel kalle det for skrap, og det er det kanskje å, men så har jeg litt sansen for "gammelt skrap" jeg da.



Vi får se hvordan det blir etter minst tre omganger med vask og skrubb...
Planen er å få det inn i stua til jul, slik at det kan sitte små nisser i det og kikke ut..

"Julete" som jeg er har jeg jo julestemning tidlig i november (!)..

1 kommentarer:

Marianne sa...

Godt nytt år til dere! Har man sånne fine funn på gården bør man absolutt ta det inn i hus. Kan ikke la sånne skatter stå og forfalle. Håper dere hadde en fin jul og at formen er fin fin :-)

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira