Siden september 09

mandag 19. april 2010

Søskenkjærlighet (?)

Jeg har alltid ønsket meg søsken, men det ble aldri slik. Ønsket var stort også når jeg var lita, men da var det jo alltids noen andre unger og leke med. Det er etter at jeg ble voksen at jeg virkelig kunne tenkt meg søsken. De aller fleste har jo et godt forhold til sine brødre eller søstre. Tenk så moro å ha en storebror? Eller ei lillesøster?

Min kjære er så heldig å ha 2 brødre.Og selv om det finnes mange morsomme historier om søskenfeider de hadde som små ( tenk, 3 gutter på 2,4 og 6 år!)- så er de verdens beste venner i dag.
En av de morsomste må vel være den gangen minstebror Rune brakk armen fordi de største brødrene dro madrassen vekk når de hadde "Hoppe-lek" ned fra køyesenga.
   Brødrene før Metallica-konsert forrige helg.

En ting er sikkert, det er for sent for min del og få søsken nå. Jeg ville blitt sjokkert om mor&far fortalte meg at jeg skulle bli storesøster i en alder av 27 år. Heldigvis er dette en fysisk umulighet. 

Jeg er ikke alene om å være enebarn, men det er ikke mange jeg kjenner som er det heller.
Jeg er i allefall fast bestemt på at mine fremtidige barn skal få søsken!
post signature

0 kommentarer:

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira