Siden september 09

torsdag 29. oktober 2009

10 gode grunner...


Gi meg 10 gode grunner for å melde meg inn på Bergfoss treningssenter og bli sprek igjen?! 

http://www.bergfosstreningssenter.no/info.html

Jeg har 1003 (dårlige) unnskyldninger for å slippe å trene på orntli. Men, innerst inne husker jeg hvor godt det egentlig er. Når en kommer i gang og har trent jevnlig en stund. 

Unnskyldning nr 1:  Jeg har jobb, samboer, hest og hund. ( tiden strekker ikke til ) 

Unnskyldning nr 2: Jeg blir plutselig vannvittig lat når jeg kommer hjem fra jobb, spiser middag og serie etter serie surrer på tv'n. Dessuten er den nye sofa'n vår ubeskrivelig god. 

Unnskyldning nr 3: 480,- er ganske mye pr måned for å pine seg selv på et treningssenter. 

Unnskyldning nr 4: Det er mye morsommere å bruke tiden på å være sosial med venner. 

Unnskyldning nr 5: Jeg kommer bare til å få dårlig samvittighet av å være "støttemedlem".  

Så gode grunner for å begynne å trene igjen: 

Grunn nr 1: Trening er bra for kropp og sjel. ( som min mor sier " Je kjinner det i hele skråtten at det er bra å treine) 

Grunn nr 2: Trening gjør en mer opplagt. Må jo ærlig innrømme at en får mer energi etter ei treningsøkt en etter å ha " slappet av" og samla krefter på sofa'n en kveld. 

Grunn nr 3:  En utrent kropp er en dvask kropp. En veltrent kropp er en vakker kropp(?) 

Grunn nr 4: Jeg har elendig kondisjon!! 

Grunn nr 5:  480,- er ikke mye pr måned når en tenker på hvor mye en bruker på alt og ingenting ellers.  

Grunn nr 6: Det er kult å trene (?)

Flere gode grunner? 

1 kommentarer:

stjernvangs sa...

Åh! Jeg sliter med akkurat det samme dilemmaet om dagen. Skal, skal ikke! Og nå har jo Toten Treningssenter kommet til Gjøvik, så jeg har så lyst, så lyst, men også ikke så lyst... :P

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira