Siden september 09

torsdag 15. oktober 2009

Cowboy-knep

De som kjenner meg vet at jeg er kjent for å drømme om de utroligste ting OG huske det når jeg våkner .. 

I natt hadde jeg en sånn drøm igjen som jeg bare må le av..

Som samboere flest har Kjetil & jeg utviklet en del intern humor, blandt annet syns Kjetil det er meget festlig at jeg får helt spader når han holder for nesen og munnen min samtidig.  Hjernen kobler ut et sekund og jeg tror virkelig at jeg ikke skal få luft..

I drømmeland fikk jeg bruk for dette cowboy-trikset:

" Jeg løper for livet i skogen med 2, 3 og 5 bjørner etter meg ... Innser tilslutt at jeg ikke klarer å løpe fra dem.. Da finner jeg ut at jeg kan lure dem ned i en vannpytt. Kneble dem ned i bakken .. ( hmm-hmm.. Sterk i drømme) Og bruke trikset med å putte to fingre foran neseborene og ei hånd foran munnen.. Og tror du ikke beistene segner om når de ikke får luft?? Ha!! Jeg kan beseire opptil flere bjørner jeg med det cowboy trikset!"

Noen som er gode på drømmetyding? Hehe... Heeelt goD i drømmeland er jeg helt klart ikke..

2 kommentarer:

stjernvangs sa...

Jeg er i hvertfall heeelt enig i at det er helt forferdelig å bli holdt for både munnen og nesa samtidig. Og jeg er ikke veldig fornøyd med at Kjetil absolutt skulle lære Stian at det var fryktelig morsomt å gjøre.... :p

Camilla sa...

Hehe ... Han har starta med faaaaanskapen han å ja ? ;) hehe..

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira