Siden september 09

lørdag 26. september 2009

Lambi med balsam...

Det er endelig helg og her sitter jeg med Lambi lommetørkle'r( med balsam) og et glass coca-cola ( som ikke smaker cola) foran tv'n. Er det  A H1N1 som herjer kroppen min nå? Selv om media har stått på for å skremme folk med den beryktede svineinfluensaen føler jeg meg trygg på at jeg kommer til å overleve denne forkjølelsen også. Grise-forkjølelse eller ei , det kjiler i føttene mine etter å lære å danse hver gang jeg ser "Skal vi danse?"

 Tenk å få flere måneder med en privat danseinstruktør.. Da skulle det blitt fart i stua!

Kjetil feirer ruslefyrens 30 års-dag i en lavo på Sjusjøen ikveld, det blir ikke snørrette jenter bedre av. Akkurat når frister det mest å finne senga. 

Godnatt fra Lambi & meg 

0 kommentarer:

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira