Siden september 09

søndag 20. september 2009

Omsider en blogg ...


Hvordan lage en blogg når man aldri før har lagd en blogg..? 

Jeg har tenkt lenge på at det hadde vært moro å hatt en blogg .. Men, det viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde .. Jeg googlet det og opp kom en laaaang oppskrift...

Først måtte jeg skaffe meg et domene, gjøre en hel masse innstillinger på pc'n, også kunne jeg finne ut hvilke blogg jeg villa ha. Sendte den blogg-erfarne hjemmeværende mamma'n Maren ei melding og lurte på om hun også hadde skaffet seg et domene..  Tilbake fikk jeg " Nei, må du det da? Er bare å opprette en blogg på blogger.com" Så prøvde jeg det .. Og etter mye klikk, klikk, taste, taste ... HER ER MITT FØRSTE BLOGGINNLEGG! : )

Det viser seg at tiden flyr når man blogger.. Tid for seinvakt!  

0 kommentarer:

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira