Siden september 09

tirsdag 30. mars 2010

Gammelt vennskap ruster aldri...

I kveld har jeg pratet med en "gammel" veninne, og vips ble det dagens blogg-tema :) 

Jeg og Silje møttes da vi begge jobbet ved St Olavs Hospital i Trondheim i 2003-2004. Og siden ingen av oss kjente så mange i Trondheim ble det til at vi begynte å henge sammen. Og det ble mange timer. Hvor vi delte gleder og sorger, festligheter og ikke minst mang en tur på Trondheim Torg;)

Jeg er så heldig å ha mange mange fantastiske venner og Silje er og blir en av dem! Hvor blid og søt og positiv går det ann å bli ? :) 

Så glad jeg er for at jeg jobbet på ST Olavs i 2003 ;) 

Det er rart med det, det har faktisk gått flere år uten at jeg har hatt kontakt med Silje ( sånn blir det når man bor på hver sin kant av landet og er opptatt med sitt ... ) MEN, når en prater med gamle venner igjen virker det likevel som om man så hverandre i går.. 

Det er vel det som er ment med ordtaket " Gammelt vennskap ruster aldri... " ( eller var det gammel kjærlighet som aldri rustet ... samme sak ). Det kan gå lang tid uten å sees, men når man sees er det bare å fortsette der man slapp :) 

Vennskap er som en kopp sjokolade-

den gjør deg varm tvers gjennom. 

post signature

1 kommentarer:

Silje sa...

Ååååå ka søt du er! Gler meg til vi snart sees i Olso! Største klem =)

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira