Siden september 09

tirsdag 16. mars 2010

London

5 dager i London går utrolig fort. Men, det blir ikke siste gangen vi drar dit. For en herlig storby! :)

 





Den har noe for alle. Først og fremst et paradis for shoppeglade jenter som meg, i tillegg til museer og andre påfunn for gutter som ikke er fullt så shoppe-hungrige ... :)

Maten vil jeg også skryte av.

Og selv om det er en stor by har den sjarm, med avstikkere fra oxfoord street med smale, koslige gater :)

Jeg likte undergrunnen i Milano og jeg likte tuben i London.Hvor genialt er ikke det, å komme seg så raskt og lett fra sted til sted, aldri lenge å vente på neste tog:) Må nok smøre meg med tålmodighet før "Snertingdal Underground" er på plass. 


Klikk på bildene for å gjøre dem større. 


Litt av et sammentreff at vi bestilte tur til London nesten samtidig med "Frode-bror" og Vibeke, helt uten å vite om det. Vi rakk å møte dem første kvelden for god mat og drikke på en koselig liten Texmex-restaurant. 



post signature

1 kommentarer:

Wenche sa...

Gleder meg til London tur ja når jeg ser og leser dette her :)))

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira