Siden september 09

mandag 1. mars 2010

Skitur i nattevakts-ørska






I dag kom jeg meg opp tidlig etter nattevakt. Kanskje mest takket være en liten hund som mente det absolutt var på tide å stå opp! Kan ikke bebreide henne da hun allerede hadde vært hjemme alene i nesten 12 timer. Og når noen endelig kom hjem så måtte hun sove enda mer (!). Snille lille tålmodige hunden :) 

Syns det har vært mye grått og trist vær i det siste, men i dag kom sola. Jeg elsker sol! :) Og nå er den faktisk litt varmende også.

En blanding av Northug's sprintfart & danske med ski på beina-stil ( jaaaa, jeg falt 2 ganger .. en gang med ski på beina og en gang uten ski på beina .. Skisko egner seg ikke for å gå på glatta med ) Uansett kom vi oss ut på tur i herlig vintervær! :)

Shira møtte en "frier" i skiløypa. At hun er 1/10 av hans størrelse spilte tydeligvis ikke noen rolle. Rocky prøvde like iherdig å bedekke den snertne frøkna. 

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Så nydelig bilder du viser. Hit kommer jeg tilbake.

Ha en fin dag.

Ingunn

Kamomilla sa...

Åh så söta hundar! Tack för din hälsning hos mig!
Kamomilla

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira