Siden september 09

tirsdag 23. mars 2010

"Nei, nå er du kommet til Right price tiles..."



Det er ikke til å unngå å legge merke til den pussige radioreklamen for right price tiles hvor ansatte hos en flis-forhandler får telefoner  med de underligste forespørsler, som overhodet ikke har noe med fliser og gjøre... Den siste reklamen hørte jeg på P4 på vei hjem fra jobb i dag, en mann var på leting etter tannregulering  og ringte britesmile...?! Men, neida.. heller ikke denne gangen kunne rightpricetiles være til hjelp, for de " selger bare fliser og tilbehør".Det jeg har hengt meg litt opp i her er at den flis-forhandleransatte i andre enden av røret virker så forfjamset over disse merkelige forespørslene så jeg undrer på om de i det hele tatt vet om det det lages reklame.. Eller blir de utsatt for en telefonspøk, som deretter er blitt brukt som fengslende radioreklamer? Det var dagens dype refleksjon.. 

Apropo fliser, jeg ønsker meg fliser over kjøkkenbenken.. Når vi bygde valgte vi ferdigmalte hvite panelplater i store deler av huset, også på kjøkkenet. Disse platene var nok ikke et så smart valg bak kjøkkenbenken, det ble raskt bobler i malinga i nærheten av stekeplatene.

          

Så faktisk er det helt nødvendig å forandre litt på kjøkkenets utseende med nye fliser! :) Og det er jo slett ikke meg i mot .. Forandring fryder! 

Nedenfor følger litt kjøkken-inspirasjon: 

 En dag skal jeg ha slik flott tregulv! 

Likte disse kjøkkenflisene, men lurer på om det kanskje blir litt for mye av det gode med så små fliser når nesten 2 vegger skal dekkes... ( bildet er fra ifi.no) 

Lyse, fine fliser. Siden resten av kjøkkenet vårt er hvitt ville det kanskje bli fint å skape kontrast med mørkere fliser..

post signature

3 kommentarer:

stjernvangs sa...

Da er det bare å sette i gang og legge fliser. Jeg gjorde det selv og det var superenkelt!

"Vi" (les: jeg) valgte mosaikkfliser over to vegger, og syns ihvertfall det ble fint.

Har du ikke lagt merke til de fine flisene mine Camilla? hehe... :p

Mia, New Room Interior sa...

Nydelig kjøkkeninspirasjon, lykke til med valg av fliser!! Ha en fin kveld! Klem

Anonym sa...

hei. kom plutselig over dette inlegget da jeg søkte på noe om jobben.

jeg jobber på right price tiles, og samtalene er faktisk som du sier bare reklamebyrået som plutselig ringer en butikk å tar opp samtalen, å sender den rett til radio etterpå. enkelt, billig å fryktelig effektiv reklame;)

Hilsen Morten Palm i Kristiansand-butikken=)

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira