Siden september 09

onsdag 3. mars 2010

Mamma




For 27 år siden kom jeg til verden, takket være min mor.

( regner med at min far også hadde "noe" med saken å gjøre...)

Fikk en så koselig kopp, med teksten:

"Hvor du  enn går,

hva du enn  gjør.

Så er min kjærlighet

alltid med deg."  

Selv om jeg av og til syns mamma er " litt mye mamma" så er jeg uendelig glad i henne. Og en dag forstår jeg vel og blir akkurat likedan selv. De sier jo at ungene dine alltid forblir "ungene" dine uansett alder. Og selv om jeg ergrer meg over at ditt og datt blir passet på i blandt, så vet jeg jo innerst inne at foreldre bare mener det godt. For hvordan kan "en unge" klare seg uten at mamma passer på oss litt? ;) Selv om ungen er blitt 27, eller 37 år eller 47 år. 

Mødre er gode å ha, uansett alder :) 

 

post signature

1 kommentarer:

Marianne sa...

Hei Camilla! Så fin blogg du har! Og gratulerer masse med dagen som var! Har lagt deg til blogglista mi nå. Blir moro å følge dere :-) Stor klem fra Sveenkusine Marianne ;)

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira