Siden september 09

tirsdag 5. januar 2010

Da var jula ryddet bort..

Da er all julepynt pakket ned. Det blir alltid så trist og tomt med en gang. Men, for å se det positive i det så har jeg fått en ekstra unnskyldning for å løpe og kjøpe meg noe fint, til å sette i kjøkkenvinduet og i hjørnet hvor juletreet sto :) 


Hva skal jeg fylle kjøkkenvinduet med? Jeg har i hvertfall lyst på ei lita lampe.

Og her tror jeg det ville blitt fint med et vitrineskap. Vegghyllen kan få plass et annet sted. 

Nissene må vente et helt år før de får komme frem igjen. 

( linselusa Shira blir værende .. ) 

1 kommentarer:

stjernvangs sa...

Syns det er så godt å få ut jula jeg! Blir så møkka lei nisser og rødt i rødt.. Men så er det like moro å få det opp igjen til nesten år :)

PS: Hvis dere vil komme å spise opp et tonn med julekaker, så er dere hjertelig velkomne:)
PPS: Hjertelig velkomne unsett da :)

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira