Siden september 09

tirsdag 26. januar 2010

Ei god bok

Hva kjennetegner ei god bok? 

For meg er det når hver side er så spennende at jeg "bare" må lese ei side til og ei side til før jeg legger den fra meg. Ei bok som fører til minimalt med nattesøvn er ei god bok!!

Jeg holder fortsatt på med Sagaen om isfolket av Margit Sandemo. Det er en slik serie en rett og slett kan bli helt hekta av. Når jeg var som mest inne i den serien la jeg meg tidlig for å få lest og den siste timen før Ole Blund hentet meg til drømmeland leste jeg med et øye fordi jeg ble så trøtt, men likevel bare måtte lese ferdig... De første 20 bøkene var utrolig spennende, men så dabbet lesingen min litt av, jeg mistet litt tråden når det ble så mange slektsledd å holde styr på. 

Så i mellomtida har jeg lest marekors og snømannen av Jo Nesbø. Nettopp ferdig med Snømannen for noen dager siden. 

Nå skal jeg fullføre isfolket før det blir mer krim.

Noen bøker dere i blogglandia har lest som bare MÅ leses? :) 



post signature

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira