Siden september 09

lørdag 23. januar 2010

Om å bli skremt på 1-2-3


Bildet overfor er kun illustrerende ( og hentet fra dagbladet) 

Egentlig hadde jeg tenkt å la blogglandia forbli uvitende om min lille grøftekræsj på vei hjem fra senvakt i kveld. På 3 sekunder slapp bilen taket, snurret 1 1/2 gang rundt og havnet med bakparten i grøfta. Og både jeg & saab'n er veldig glade for at vi ikke møtte noen. 

Leste frøken Stjernvangs opplevelser med å havne i grøfta 2 ganger på ei uke og tenkte at " ja ja .. da kan vel jeg blogge om grøftemøtet også"..I motsetning til det jeg leser mellom linjene til frøken Stjernevang har jeg ikke for vane å kjøre i grøfta hver vinter .. ;)  Det er min første gang! OG JATAKK JEG ER FORSYNT med den ene gangen! 

Takk til forbipasserende snill mann med 4hjulstrekker som dro meg opp igjen! 

post signature

0 kommentarer:

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira