Siden september 09

onsdag 6. januar 2010

"Lykke er..."

Jeg har vært på koselig møtesbareforåmøtesdejt med Linn i dag :) Og litt shopping er en hyggelig aktivitet å dele med ei god venninne :)


 Fant disse fine bokstavene "Love" på "Mange ting" i Gjøvik. De bare ropte til meg at de så gjerne ville stå over speilet i gangen. 

Jeg er som fersk blogger å regne, men jeg har fått med meg at her i blogglandia gir man av og til andre bloggere en utfordring. Så her kommer min: 

"Love" & "Kjærlighet" er ord som kan kobles til ordet "Lykke". 

Hva er lykke for dere i blogglandia? :) Er det små ting i hverdagen eller er det større opplevelser? :)

Lykke er ... 

for meg : 

* å være elsket. 

* å dele latter og ord med gode venner.

* å ha en jobb en trives i. 

* å legge seg i rent sengetøy. 

* en dusj etter trening. 

* å ha en armkrok å krype inn i. 

* coca-cola på glassflaske. 

* å være gla i noen som er gla i meg tilbake. 

* å gjøre et kupp på salg. 

* å varme kalde tær under samboer-dyna. 

... og slik kunne jeg fortsette ..

Har det i grunn ikke så verst! 

Og selvfølgelig

* lykke er å ha en liten hund! 

1 kommentarer:

stjernvangs sa...

Utfordringen er selvfølgelig tatt og finnes på bloggen min :)

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira