Siden september 09

mandag 18. januar 2010

Jeg, en Hollywood frue?

Sitter å ser på "Svenske Hollywood fruer" på Tv3. 

Kunne jeg tenke meg å være en Hollywood frue? 

Neitakk. 

Litt mer penger, hus ved stranden og en privat treningsinstruktør ville jo ikke vært å forakte. Men, jeg er helt sikker på at jeg ikke ville vært lykkeligere av å eie en drøss med diamanter. Jeg blir helt matt av å se hvor overfladisk de lever. ( nå er det Anna Anka jeg sikter til) Hun har fått en god del oppmerksomhet i det siste. Og den har vel ikke vært så positiv. 

I serien snakker hun om blandt annet om alle som er misunnelige på henne, for eksempel fordi hun&Paul har et privat jetfly.  En av de misunnelige var en lærer som tjente 16 000 dollar i årslønn. ( ca 120 000 norske kroner). Da kom denne kommentaren. " 16 000 dollar, det er jo ingenting- Det er jo omtrent det jeg bruker på makeup på en måned". Bør hun støtte jordskjelv-offrene i Haiti i disse dager eller skaffe flere diamanter? 

Jeg vil heller jobbe 75 prosent på 2e jeg, og ta ekstravakter når jeg ønsker meg en sydentur eller et vitrineskap .. ;) Penger alene er ikke lykke ? Selv om god økonomi selvfølgelig gjør livet en hel del enklere. 

Vil ikke gleden ved å ønske seg noe forsvinne hvis en bare kan skaffe seg ALT en vil ha på et blunk? 

Det var dagens lille moralpreken fra "Milla-wood" :) 

Svenske Hollywood fruer

post signature

0 kommentarer:

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira