Siden september 09

fredag 15. januar 2010

"Super Shaggy"

Supershaggy dag i dag ass.. Zupershaggy lissom.. 

...er det noe jeg kan unnvære så er det overkule fjjortiss i køa på butikken feks, som har en hel rekke av ord og fakter som er mye kulere enn alle andres..Ja, jeg vil ha unger, men mine må flytte ut før de kommer i den alderen..(?) Forhåpentligvis endrer jeg syn på "fjortiss" innen den tid ) Innerst inne er de vel ikke usympatiske og frekke men snille og ydmyke..Og som med alt annet kan en kanskje ikke sette alle i en boks og merke boksen "ufordragelig fjortiss". 

Supershaggy er altså ikke et ord jeg normalt har i mitt vokabular ( men det satte da i gang en del assosiasjoner) Super Shaggy heter derimot teppet jeg kjøpte på Skeidar i dag .. Og det passet ypperlig i stua. Blir så mjukt & lunt av tepper :) 


Hvilke ord var in når vi var "fjortiss"? Noen som husker?

The Julekalender etterlatte seg noen uttrykk som hang i lenge, " D e berre lækkert", "Bob bob bob ikke sant", ellers var vel ting som skjedde "Kult" eller "Kællt" på den tida også.

" Er du keen på han el"?,  "er du helt mongo el?".

Etter at barneskolestadiet var over og en ikke lengre sto i fare for å bli smittet med guttelus var gutta plutselig kjæmpestcjække istedet for dumme. 

post signature

1 kommentarer:

stjernvangs sa...

Så fint dere har fått det i stua nå! Jeg vil komme på besøk en dag!!! :)

Verdens beste Norfolk: Shira

Verdens beste Norfolk: Shira